tirsdag 30. august 2011

Mitt aller første innlegg

Meg selv
Ja, for første gang i mitt liv lager jeg da en blogg og ikke minst mitt første blogginnlegg. Man kan godt si det er under tvang da jeg har begynt på mitt 4. år på lærerskolen og tar IKT og læring som et av mine fagvalg. Så meningen med denne bloggen er da at det framover skal komme litt mer innholdsrike innlegg omhandlende IKT bruk i skolen, litt om min egen vandring i IKT verden også kjenner jeg jo at jeg nok vil bruke bloggen litt til å dele litt bilder fra hverdagen.

Som en del av et første innlegg kan jeg jo presentere meg selv. Jeg heter da Linn-Kristin, går 4. året på lærerskolen
Sprocket
 ved universitetet i Nordland og tar Matematikk og IKT og læring. Hjemme har jeg samboeren Kristoffer, hunden Sprocket og ganske snart ei lita jente (har termin 30.september). Dette medfører jo ganske mange baller som skal sjongleres iløpet av dette første året, men jeg satser på å la pappaen ta ut all permisjon og min plan er at jeg skal gjennomføre dette skoleåret med en baby på slep.

Til vanlig fyller vi hverdagen hjemme med turer med hunden, både de daglige og lengre fjellturer, snowboardkjøring og skiturer på vinterstid, oppussing av hjemmet, strikking (for min del), hytteturer med familien, og mye mye mer... Vi har det altså ganske så travet om dagen og det ligger et evig ønske om mer tid å bruke på alt dette, kunne bare døgnet inneholdt litt flere timer :)











3 kommentarer:

  1. Dette første innlegget "avslører" at vi som leser bloggen din kan vente oss mye spennende.

    SvarSlett
  2. Ja vi får håpe at jeg klarer å holde bloggen oppdatert iløpet av året :)

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg ville bare gi deg navnet på min iktblogg som jeg selvsagt måtte endre... Elisiktblogg er bloggen jeg skriver på... Så får vi prøve å produsere litt igjen, legge lista på innleggene slik at det blir overkommerlig:-) God helg! Elisabeth

    SvarSlett